21 Şubat 2009 Cumartesi

Facebook'da enteresan girişimler üzerine

Evet vakti zamanında yine "90lar neydi be hacı" moduna bağladığım bir anda "Nerde lan bu Garanti reklamında Suuuu suuuu soğuk suuu diye bağıran sosyal mesaj verici çocuk" diye merak edip önce adını sonra da Facebook'dan kendisini bulmuştum."Nerdesin lan sen kaç sene oldu?" şeklindeki soruma "Napalım abi iş güç uğraşıyoruz reklam sektörü göte geldi bizde o işi bırakıp ihraç fazlası penye işine girdik,iyi para bırakıyo çok şükür" demişti.Tabiki de böyle dememişti.Neyse sucu çocukdan cevap alınca götüm mü kalktı ne bi kaç unutulmuş ünlümsü şahsiyete daha Facebook'dan mesaj atmıştım.Hiç biri de cevaplamamıştı lavukların.Ulan sizi hatırlayanda kabahat!

BKM oyuncularından yine böyle arkada kıyıda köşede kalanlarından (Zeynep Ender İge) birine mesaj atayım dedim bu sefer.Attım.Cevap da aldım.Ne mutlu.Manyak değilim ben,ünlü olmakla olmamak arasında kalmış insanların o hala normal insanlardan kopma-kopmama noktasındaki halleri hoşuma gidiyo.Sıradan bi vatandaş gibi mesaj attığın dialoğa girdiğin insanı 2 gün sonra televizyonda 3-5 saniye de olsa görünce seviniyo insan.Ayrıca Zeynep Ender İge çok iyi oyuncu olum.Onun da etkisi var.(Yazdığım son cümle bir gün Zeynep Ender İge'nin bu yazıyı okuma ihtimali göz önüne alınarak yazılmıştır,evet.Ama ben onun benimle birgün Veysel Karani'de haşlama,Artemis Cafe'de Ayvalık tostu yeme ihtimalini sevdim)

Hiç yorum yok: