3 Mart 2009 Salı

Deplasman

Deplasmana gittim.Uzun uzun yazılası bi deplasman oldu.Emniyete girdik çıktık,polislerle hem Çanakkale'de hem Çanakkale-İstanbul yolunda hem de İstanbul'da defalarca kez papaz olduk.Polislik zor iş,ama taraftar olmak daha da zor lan.O yüzden size acıyamıyorum sayın emniyet görevlileri,acınacak bir ben varken (amma şairane oldu lan son cümle).

Göt otur otur dümdüz oluyor sayın blog.8 saat.Bi yandan sigara dumanı bi yandan bitmeyen gürültü bi yandan yandaki yancı.Sikik bi yolculuk muhakkak ama takım kazanıyor seviniyosun mutlu dönüyosun eve işte o güzel.

Eve dönerken bindiğim otobüse takımın oyuncularından Ferhat,İlyas ve Ardahan bindi.Bi laf edeyim "bakın lan hala eve giremedik deplasmandan geliyoruz kıymetimizi bilin ona göre oynayın" diyecek oldum.Diyemedim.

Hiç yorum yok: