4 Nisan 2009 Cumartesi

Tırt bir veda.

Gidiyorum lan,kendi adıma bi devri bitirip diğerini açmak üzere gidiyorum.Nereye mi gidiyorum.Askere gidiyorum.

Üstümdeki şu am biti modunu da atmak niyetindeyim.Ortamların ek kontejan elemanlı olmaktan,onun aşkını bunu ızdırabını,şunun hedehödösünü dinlemekten,kendimi moddan moda sokmaktan vazgeçiyorum.Valla lan vazgeçtim.Afedersiniz ama sikerim böyle hayatı.22 yıllık yaşantımın ne kadar sikik geçtiğini farkettim.Gelecek yıllar için de çok eğlenceli dolu dolu bi yaşam vaad edemiyorum ama en azından şu içimdeki ezikliği atayım kafi.

Ey blog,6 ay boyunca sana yazacağım en son yazı buydu.6 ay içinde blogger.com hesabımı kapatma gibi bi ipneliğe girişmezse 6 ay sonra kaldığımız yerden devam edicem.

6 ay boyunca bilerek yahut bilmeyerek burayı okuma durumunda kalan insanlar,"Naapmış lan bu salak amma zırvalamış ha" diyecek olursanız ağzınıza sıçarım.İçimizi döküyoruz lan şurda.

Neyse gider ayak agresyon yaptık.

Hiç yorum yok: