5 Mayıs 2010 Çarşamba

İnsan Kendi Kendinin Diyetisyenidir (2)



Evet, bir diyet dönemine daha geçtiğimiz Pazartesi merhaba dedim canlarım. Olay Pazar gecesi uyumak üzere iken yatakta dönmede yaşadığım zorluğu farketmemle başladı. Vücudumun bir bölümü olmaktan ziyade başka bir vücut gibi davranan göbeğim bu ayrılıkçı politikası yetmezmiş gibi vücudumun senkronunu da bozmaya başladı.Bildiğin dönemedim lan yatakta. Ve o an dedim ki "Bu göbek gidecek agaaa!" Diyete,spora,ders çalışmaya başlarken insanın kendini böyle gaza getirmesi kendine "aga,hacı,reis..." demesi normal mi bilemiyorum ama ben bu şekil motive oluyorum abilerim.O gece de bu şekilde motive olup ertesi güne "diyet modu"nda başladım.

Kısaca diyetin menüsünü de geçeyim,çok kısa olduğundan sıkıntı yok,3 madde zaten

Sabah;Simit.Çay falan yok.Tek simit.Susamlı falan.

Öğlen; Yine Simit.Bünyenin su kaybı da göz önüne alınarak yanına ayran-soda-çay(şekersiz olmak kaydı ile) içilebilir.

Akşam; Yok lan tamam yine simit demiyorum, bi çorba içilebilir.Yanına güzel bi salata olur.Salata da sınır yok.Abanabiliriz. Bunun dışında hiç bişey yemek yok.Tatlı falan çekerse canınız Bim'den 0,29 kr.a satın alabileceğiniz dandirik gofretlerden 1 adet tüketebilirsiniz.
Gördüğünüz üzere kendi kıçımdan uydurduğum bir diyet programı.Fakat denedim başarılı oluyor.Deli gibi acıkmıyorum.Hafiften sportif faaliyetlere de başladım mıydı tamamdır,kilolarımdan ve bu bölücü örgüt gibi davranan göbeğimden kurtulacağım.
Gramaj hakkında rakam vermiyim şimdilik.


Hiç yorum yok: