26 Temmuz 2010 Pazartesi

İtalyada Bir Pazar Sabahı

İtalyada Bir Pazar Sabahı

-Faustooo! Faustoooo! Lan uyuyo mu acaba?
-Bağır bağır
-Faustoooooo! Aaa Angela teyze günaydın.
-Günaydın çocuğum (çamaşır asarak)
-Uyuyuo mu bizimki hala ehehehe
-Uyuyo hala, geç geldi gece,annen napıyo iyi mi?
-İyi valla onlarda bugün Maria teyzelere mevlüte gidiceklerdi. Kırkı mı ne varmış birinin.
-Ne var lan sabah sabah?
-Hadi selam söyle annene, çaya gelsinler bigün.
-Aleykümselam Angela teyze. Kanka günaydın. Gelmiyon mu?
-Fausto kedi yavrusu gibi olmuşun len gözler açılmıyo ehiehiheh
- Nereye gidiyonuz olm.
-Gilbertogillerin yazlığa gidicez.
-Gilbertoların yazlığı mı var lan?
-Heralde olum, annesi babası Palermoya halalarına gidiyomuş biz de Genovadaki yazlıklarına gidicez
-İyiymiş lan, durun deniz şortumu giyim geliyorum, lan bu arada neyle gidicez taaa Genovaya?
-Olum Marionun dayısı vardı ya fabrikada servis çekiyo
-Eee vardı, Mario’yu da hiç sevmem (mırıldanarak)
-İşte onun Ford Transiti istedik, verdi herif. Kıyak adammış. Mangal falan yapçaz kanka süper olucak hadi.
-Tamam lan geliyorum bekleyin.

-Oğlum al şu havluyu da al
-Ya anne çeyizinden mi çıkardın bunu dantelli falan, borisyadortmuntlu olanı vardı nerde o?
-Yıkanıyo o makinede, al bunu bak ne güzel havlu nesi var?
-Ya istemiyorum havlu falan rahat bırak beni tamam.
-Ay Sebastian bişey söyle şu çocuğa bak ıslak ıslak dolaşıcak hasta olucak
-Bağırma lan anana it herif!
-Tamam baba yaaa.. Baba?
-Ne var?
-Şeyyy…
-Ulan daha dün 50 Euro vermedik mi? Ne çabuk yedin onu.
-Valla bitiveriyo baba hemen.
-Al ulan al iliğimi kuruttunuz. Anası bi yandan oğlu bi yandan.
-Sebastian açsana SKY’ı benim dizi başlıycak şimdi
-Ulan ne güzel sanat musikisi dinliyoduk. Bi rahat yok be.
-Nereye?
-Kahveye gidiyorum ben. Sende gece geç gelme sikerim tahtanı.
-Tamam baba.

Hiç yorum yok: