14 Ağustos 2010 Cumartesi

Ben Sana Büyük Adam Olamazsın Demedim !


-Bak baba bana büyük adam olamazsın demiştin ya, vali oldum.
-Ben sana büyük adam olamazsın demedim, adam olamazsın dedim! (Orjinal)

..............................

-Bak baba bana büyük adam olamazsın demiştin ya, vali oldum.
-Aaaa valla mı lan koydun çocuğu yani temiz 5bin lira maaşın var, kapıda da merso var ballı ipne seniii!
-Tamam baba çıkabilirsin.

..............................

-Ben sana adam olamazsın demedim.
-Eeee ne dedin?
-Büyük adam olamazsın dedim.
-Kime göre büyük neye göre büyük göreceli hep bu kavramlar
-Sus bi bok olamadın dimi it herif.

..............................

-Bana adam olamazsın demiştin ya
-Yok hacı kim uyduryo bunları ya dedin diyen gelsin yüzüme söylesin. Aksine hep desteklemişimdir seni "büyük adam olucak" demişimdir hakkında.
-Diyosun.

..............................

-Bak baba bana vali olamazsın demiştin ya
-Eeee?
-Hiç öyle aklıma geldi.
-Yürü git avare herif.

..............................

-Baba valilikten aradılar
-Hasssiktiiiiir!..

..............................

-Ben sana vali olamazsın olamazın demedim!!
-Ya gel olur öyle kızma tamam
-Adam olamazss....
-Ya bırak allasen otur ne içiyon
-Valla bi kolanı içerim.

..............................

-Ben sana vali olamazsın demedim
-Eeee
-Adam olamazsın dedim
-Hııı
-Oldun mu?
-Yooo
-E biz kalkalım o zaman

..............................

-Ben sana vali olamazsın demedim,adam olamazsın dedim!
-Abi patron çıktı kim arıyodu?
-Neyse cepten arıyayım o zaman

..............................

-Ben sana vali olamazsın demedim adam olamazsın dedim
-Baba daha orta 3teyiz insaf
-Biz sizin yaşınızdayken....
-Öfff

Hiç yorum yok: