20 Ağustos 2010 Cuma

Şuurun Bittiği Yerde Magazin Başlar

-Killa Hakan aradı az evvel. "Abi Beyoğlu'nda emniyete düştük bi geliversen" dedi. Ah Hakan ah Kreuzberg'de gansgtasın eyvallah da burası Türkiye ulan. Allahtan emniyet müdürünün kayınçosu bizim işyerinden bi abinin tanıdığı.Aradım çıkarttırdım hemen çocukları. Ürkmüşler.

-Şevket-Emre-Pınar Altuğ 3lüsü bi gece klübünden çıkarken görüntülenmişler. Sırf soyisim benzerliği muhabbeti dönsün diye tüm gece boyunca klüptekilere "ya aslında uzaktan akraba olabiliriz mesela Pınar'ın dedeleri Girit'ten göçme, benim dedemin babası da rum göçmeniymiş, rumuz biz aslında" diye beyanatlar verilmiş. Aslında biz de Girit'ten ... Neyse

-Bir kaç sosyolog Nadide Sultan'ın meme boyutlarındaki değişime göre Türk erkeğinin seks haritasını belirlemek üzere toplanmış. Aldığım duyumlara göre bu haritada dağlar denize dik, hem yazlar hem kışlar ılık ve yağışlı imiş. Nadide de çalışmalara "moral ekibi" olarak dahil olmuş

-İsmail Türüt faşist,ırkçı imajını yenebilmek için öldürülen zenci rapci 2Pac'a türkü yazmış. "2Pac'i vurdiler bi avuc kani içun" diyen İsmail'i gözlerinden öpüyorum. Sana ırkçı diyen karşısında beni bulur. Ben yoksam çocuklar bakar.

-Murat Boz'u kamuya açık bir alanda burnunu karıştırırken görmüşler. Buna rağmen "yaa çok tatlııı" diye yakışıklı popçuya hayranlıklarını dile getiren genç kızları orada bulunan vatandaşlar ve esnaf sümük yağmuruna tutmuşlar.

-Vodafone reklamlarıyla namına nam katan Şafak Sezer 2buçuk aydır "Aran Kazan" kampanyasından kazandıklarıyla idare ediyormuş. Kontör gelsin diye her muhabbeti uzatan Şafak'a yakınları "Kırımızı" diyip telefonu kapatıyormuş. Vah benim Şafağıma vah!

-Seden Gürel daldan hop dala uçmuş.

Hiç yorum yok: