4 Ağustos 2010 Çarşamba

Tribüncülük İle Şirket Çalışanlığı Arasındaki İnce Çizgi

Merak ediyordum bu "bey" üslubundan hangi tartışmada, hangi aşamadan sonra, hangi kelime ile çıkarım diye. Bugün öğle sularında öğrenmiş bulunuyorum

-Murat Bey servis makine hedehödö blablabla....
-Ama Cenk Bey vırvırvır....
.......
.......
(Tartışmalar)

-Murat Bey!
-Cenk Bey!
.........
.........
(Benim alttan almamamla devam eden kısım)

-Bu nası servis anasını satiim yaaa!
-Anasını satiim mi? Kendine gel lan angut boşarım dalağını, yükseltme sesini!
-...(Yutkunma) Peki polemiğe girmeyelim Murat Bey
-O tarzını düzeltmezsen her türlü girerim sana, tükürmedim yatına da motoruna da patronuna da
-Sizi distribütör firmanıza şikayet edicem bu servisi vermezseniz
-Lan yürü hala distribütör diyo bana, kapa!

Kayışın koptuğu kelimelerden biri "anasını satiim" imiş. Demek ki orta halli bir tribüncü olarak ben bu kelimeyle modu değiştiriyorum. Daha tribüncü abilerim muhakkak bu herifle tarışmaya başladığı anda analı avratlı dalardı. Yaz mevsiminde bünye tribüne hasret kalınca fıttırma eşiği biraz yükseliyor demek ki. Bunu derhal düzeltmeliyim. Allah bizi özümüzden ayırmasın.

Hiç yorum yok: