20 Eylül 2010 Pazartesi

Acı Gerçekler 6

Her milletten mafyalar kapışsa mesela, Japon Jakuzaları, İtalyanın Sicilyalıları, Kolombiyalı Uyuşturucu Mafyaları, Türkiye’den de ben; “Ülkemi en iyi şekilde temsil edicem, rakipler zorlu ama bizim de eniştemiz var emniyet müdürü tanıdıklarımız var…” (Yakında bu civarda)

Fettullah Gülen Fatiha’yı yanlış ezberlemiş olsa, bütün namazları geçersiz sayılsa, çok pis dalga geçerdim, hiç acımazdım. “Veleddaaaallin...?”

Ve işte düğünlerde çeyrek altın takan biriyim artık, düğüne özel ceketler pantolonlar falan, klasik hemde. En son bir düğün için özel olarak aldığım giyecek ışıklı ayakkabı idi. Arada ki süreç çok hızlı gelişti bi sikim anlamadım. Şimdi tek bildiğim; “Hayat sen ne çabuk harcadın beni!”

Tekrar İstanbul'dayım. İzmir-Çanakkale karayolu ne ferahtı ulan. Kahrol Büyükdere Caddesi.
Sende mi Sentetiyen?

2 yorum:

Yağız Gönüler dedi ki...

Haheaheah düğünlerde çeyrek altın güzelmiş. Çeyrek de az para değilki kardeşim. Bi de harbiden izmir-çanakkale yolu güzel. Sonra istanbula dönüş var ki koyuyor adama. Korum. Seneye istikamet Çorum.

GK dedi ki...

Çeyrek altın 101 TL başkan. Euro'nun hastasıyım altının ustasıyım.