4 Haziran 2011 Cumartesi

Yoğurt

Gizli gizli Teoman dinleyen arkadaşlarım var. Erkek bunlar. Teoman'ın her daim bir dişiye hitab ettiği eserlerden bir kaç dizeyi ezbere alır da bi de manita denk getirirsem "çat" diye patlatırım aklını falan alırım diye düşünüyorlar sanırım. Haklılar belkide. Zira bu coğrafyanın dejenere ablaları artık bol öğesi olan cümleleri seviyorlar. Bir lise öğrencisini edebiyat dersinden çaktıracak kadar zor uzun anlaşılması zor ve zaten anlaşılmayan cümlelerden hoşlanıyorlar.



-Nabıyonuz lan burda!


-Eeee abi şey...


-Oha! Depresif genç kızların sevgilisi Teoman'ı mı dinliyonuz olum?


-Abi çok yüzeyselleştik biz bu ara, çok net konuşan çocuklar olduk. Cümlelerimizde bi mana bi alt mesaj bi sanatsal gönderme bulunsun istiyoruz.


-Kim için istiyorsunuz bunu peki?


-Kız için..


-İyi. Kombilimin ucuna var mı bu kasette?


-Var abi.


-Banada çekin onu, kasede. Necat Alp kasedi var şurda onun üstüne çekin.


-Olur.



BİM-Migros-Metro vs marketlerin büyüklüğü mağaza sayıları ciroları vs. hususlarda çok şaşırtıcı şeylermiş gibi konuşan ve şaşırmamızı bekleyen ev ekonomisti abiler bu ara hepten azıttılar mı yoksa bana mı öyle geliyor. Yani Dost Süt'ün Pınar'ı nasıl bozduğundan bahseden birine karşı ne tarz davranışlar geliştirmeliyim bilemiyorum. Ama hayal ettiğim şudur ki;



-Adamlar tüm peynir üreticilerine çikolata üreticilerine süt vermeye başlamış


-Hmmmmm


-Ayrıca kutu süt olarak da büyük firmaların piyasasını çok kısa sürede bozdular.


-Evet...


-Adamlar piyasanın en büyüğü Pınar'ı bitirme noktasına getirdiler düşünebiliyor musun?


-Yok düşünemiyorum


-Nasıl?


-İnek var bizde, sağıyoruz kaynatıp içiyoruz ben neden düşüneyim Dost Südü Pınarı Sütaşı...



Patronumla çatışma halindeyiz bu sıralar. İş ile alakası olmayan konular ile hem mesai içinde hem de sosyal hayatımda ilgili olmama kızıyor.



-Baban seni besledi barındırdı okuttu senin uğraştıklarına bak! Senin ilkokuldan üniversiteyi bitirene dek babana maliyetin 50 bin euro.


-50 bin euroluk adam mıyım ben ya ehihehe



Bu rakamın net bir dökümü, matematiksel verilere dayandırılması mümkün değil. Gerçi bu dialog içinde neden böyle bir hususu belirtti onu da bilemiyorum. Muhtemelen oturup kendi çocuğuna yaptığı masrafları hesapladı ve ona bu hesabını dökemeye g.tü yemedi ve bu çalışmasını benimle paylaştı.(Kustu da diyebiliriz) Ama kızına her 3 ayda bir aldığı Adidas Superstar'ları hesap dışı tutmuştur umarım. Ayrıca neden döviz bazında fiyat verdi onu da bilemiyorum ama düşününce babama maliyetim TL'ye vurduğumuzda bu civarda olabilir gerçekten. Neticede yiyen içen giyinen barınan eğitim ulaşım ve diğer sosyal harcamaları olan bir insan olarak babam bilfiil tüm bunların ana sponsoru idi. Sevgili babam bu konuda ta en başında uyarılmış ve aydınlatılmış olsa idi bir evlat sahibi olma hususunda tüm tasarrufundan vazgeçebilirdi.



İşten eve dönerken hafif yorgun ama mutlu oluyorum, naifleşiyorum, kibarlaşıyorum. Ve bundandır ki hayatımdaki en büyük aksiyonlar hastalık ve ölümler artık.



Yoğurt alıp eve gideyim. Görüşmek üzere.

4 yorum:

Laliş dedi ki...

Gelirken bana da bir ekmek bir de dost süt al hacı hauhauhauha :D. Bu ne laa...

GK dedi ki...

sana ekmek yok, ekmeksiz ye. gramajı muhafaza ve müdafa birliği

smlnl dedi ki...

arkaplana o kadar takılıyorum ki okuduğumu anlamıyorum. desem ?

GK dedi ki...

zaten bi b.k yazmadım bu yazıda sırf arka plana takılın da defalarca okumak için tekrar tıklayın rating artsın diye koydum bu babaları