28 Temmuz 2012 Cumartesi

Dövme Günahmış

İtalyan Kültür Ateşesi Antonyo Benarrivo aradı; "Güzel İtalyanca'mızı 3.sınıf manitasal olaylarına alet ettiğini düşünmeye başlayacağız sinyor.. Geliniz ve kaydınızı yaptırınız" dedi. Eyvallah müdürüm buongiorno icabında, peynirleri ayarla bi poşet açmayla geliyorum.

"Çok kız geliyor, 1. kurdan sonra bırakıyor" İtalyan Kültür Merkezi

Hayatımı bir kaç farklı olay ile iki döneme ayıracak olsam bunlardan en mühimi "Sertab'ın burun estetiğinden önceki hali-sonraki hali" olurdu heralde. Çok şey değişmişti çok...

 Her insan gibi kafasını kaşıyor, canım yhaa

Ercan Plastik gururla sunar

 Hazırlık maçları oynayarak kendimi sezona hazırlıyorum. Fakat oynadıkça daha kötü goller yiyorum ulan. 25 yaşında bi GK olarak CM tabiri ile Handling 3 - Transfer Fee 2K amk. Neyse spora devam. Götü göbeği salmayalım gömleklerden taşmayalım.


Eski dostlar aramıyor. Ben de arayamıyorum. Çok insancıl sebepler var. Kontör yok mesela, ya da konuşacak mevzu. "İyi..İyi o zaman..Hadi iyi bakalım...İyi iyi..." Kapatalım bence efendiler!

Tekrardan Nutuk kasıyorum bu sıra. Olum Atatürk çok taşaklı lidermiş kusura bakılmasın da Mustafa Armağan gitsin kumda oynasın amk. Tarih araştırma ve okuma metodu bilmeyen, akademik ünvanı tarihçi bile olmayan bi adamdan koskoca bir imparatorluğun yıkılışı taze bir devletin inşası okunup öğrenilmez. Resmi tarih ne kadar suni ise Mustafa Armağan tarihçiliği o kadar çiğ.. Ayrıca çok partizansın be Mustafa Abi. Yarin bi gün iktidar başka tarafa dönerse İzmir Marşı okuturlar adama bağırta bağırta. Aman diyim.

"Atatürk ingiliz acanıydı"

Donla yatmaya alıştım. İstanbul çok sıcak ve sen hep haklıydın baba... 

Efil efil lan oh..


Facebook'da ateş saçılan adam ve mağdur yenge. 
Paylaşmayan kalırsa onu da afişe eder sanal olarak kınarım


Ha bir de şu şarkıyı bana kim bulaştırdı arkadaş, mübarek aydayız ilahi dinleyeyim Nihat Hocayı dinleyeyim diye açıyorum cihazı hep bunu dinlerken ayılıyorum..

Sinan Özen - Dertli Udum Full Albüm İndir ---->


Son olarak da; Gönül sayfamda açık seçik senin adın yazıyor... Önce kurşunla yazıyorum hacı, siliyorum sonra hafiften. Hoca anlamıyo.. Lisede ve üniversitede çok kopya çekerdik aşkım..Aşkım...Lan!!


Hiç yorum yok: