16 Temmuz 2012 Pazartesi

Küçükkuyu'daki Çarpık Yahut Düzenli Yapılaşma Üzerine Ufak Serzenişler


Küçükkuyu'da kentsel dönüşüm mü uygulandı allahsızlar her yer apartman site falan olmuş lan. 2000lerin başında beldemizin en taşaklı en yüksek en geniş binası bizim bina iken ve terasından yunan adaları ve hatta sicilyayı falan görebiliyor iken artık karşı komşunun anti estetik balkonunda 120 numara sütyenlerini falan görüyoruz. Buna dur demenin zamanı da geçmiş. Napayım amk gece yarısı bi dozer alıp evlere mi dalayım? Tek derdim deniz manzarasıydı orospu çocukları bunu bana nasıl çok gördünüz he?

Neyseki terastan çatıya çıktım oradan deniz görünüyor. Ayrıca yeni site gibi bi yer yapılmış balkonda çok kıyak kızlar vardı, okuyorlarsa onlara da selamlarımı iletirim eheheh

Amına koydunuz doğanın amına, siktiğimin inşaatçıları sanatsal anlayışınıza sokayım yaptığınız evlere köpek bağlasanız huzursuz olur lan. Sarı sarı ampüllerle aydınlanın inşallah o çük kadar odalarda. Bacalardan fare insin yatağınıza ipneler. Ha bi de sen bahçeli müstakil ev sahibi, iki tane sikimsonik daire için evini müteahite verirsen senin de amk.

Hepinize saygılar sunuyorum 2 gün tatil yaptım geldim bütün gazım metrobüste kaçtı. (Beylikdüzü'ne daha gelmemiş)


Hiç yorum yok: