6 Ekim 2012 Cumartesi

Tamirhane Günlüğü #1

-Evladım kapasana şu radyoyu
-Neden usta, sevmiyon mu Bülent Ersoy'u?
-...
-Birini mi hatırlatıyo yoksa usta ehi ehi..
-Sus ulan elimdeki işe fokuslanamıyorum
-Fokuslanmak ney?..

Şu tamirhaneye bi sen bi de ben yakışmıyoruz be usta.. Salih yakışıyor Tahsin yakışıyor efenim Ferdi yakışıyor ama sen ve ben yakışmyoruz. Misal sen ünüversite okumuş mezun olmuş şirketlerde felan çalışmış bi insansın, hayatın sillesini yiyip iflaz etmişsin düşmüşsün buralara. Aslında masabaşı iş yapman lazım ama babadan kalan dükkanı da çevirmen lazım. Sanayi esnafı kıl oluyo sana, yarak kürek kelimeler sarfediyorsun bazen..Fokuslanamıyomuş...

Ya ben, ben hiç olmadım ki buraya. Şu ellere bak Allah aşkına ya, 12-13 anahtar tutacak el mi bunlar, plajda gitar çalıp Merve, Tuğçe, Hande tutacak eller bunlar be. Genç yaşımda tıkıldım şuraya. Hayır becerebilsem saldırıcam, ekmeğimi elime alıcam ama olmuyor bi türlü. Bişey eksik hep. Eğreti duruyo kodumun metal parçaları elimde. Metal demişken, şu sanayide metalikadan anforgivın şarkısını ezbere okuyacak tek adamım. Ama burada bi işe yaramıyor, Merveli Tuğçeli Handeli ortamda lazım anforgivın. Kaportacı Hilmi'nin çırağına, pompacı Özcan'ın kalfasına anlatamıyosun metalikayı..Gerçi ben de bi tek bunu biliyorum ama olsun, metalikayı geliştiricem, liseyi dışardan bitirip ingilizce de öğrenicem akabinde. Sanayide çalışıyoruz diye kalifiye olmayalım mı yani, bittabi çok kültürlü çok bilgili ama zanaatına da hakim bi usta olabilirim. Haftalıkları da biriktirip bi de araba alıcam! Kızlar da bakar belki o zaman...

Bakmazlar lan kimi kandırıyosun...

Şu boşları toplayayım.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

sanayide anforgivın bilen tek adam :)) iyiymiş işte diğerlerinden bi farkın var

GK dedi ki...

bunu iyi değerlendirmeliyim