22 Aralık 2008 Pazartesi

Blogla bizi Skati!

Şeklini şemalini rengini temasını falan sktir edip yazıyorum.Banner'a koyduğum logo da saçma ötesi oldu ama aklıma "tırt" diyince ilk bu eski trt logosu geldi.Neyse ilerleyen gün ve haftalarda banner da yoluna girer umarım,gerçi girmese de ne farkeder?

Serbest atış sahası olarak seçtim bu blogu.Diğer blog duruyo tabi,yazıyorum hali hazırda.Ama bu gidişle o da blog okyanusunun serin sularına gömülecek...Serin dedim de dışarda adamı sikerten serinlikte bi hava var.Kar mı geliyo nedir.Not düştüm; Aralığın 21ini 22sine bağlayan gece.Hava çok soğuk.Ve ben bu blogun ilk yazısını yazıyorum.Demek ki benide sikerten bişey var...

Neyse.

2 yorum:

Flying Dutchman dedi ki...

Her gün deli gibi ziyaret edeceğim bu blogu

futbolu boşver...sürrealist yazılar yaz...

GK dedi ki...

zaten futbol yazamıyorum dimi abi?