23 Aralık 2008 Salı

Yapma bunu Kanal 7

Yapma bunu Kanal 7 yapma bunu!

Az önce tv karşısında annemin dizi arası zaplamalarına maruz kalmış iken kendimi dini sohbet programlarından birini izler vaziyette buldum."Efenim kabir azaaaabı 3 çeşittir.." şeklinde konuşan dini amcanın yanına da programın ciddiyetini hissettirmek için olsa gerek bi tabut koymuşlar.Bildiğin tahtadan upuzun tabut.Üstünde yeşil örtüsü falan."Oha lan tabuta bak" demeketen alamadım kendimi.Annem "Geçen hafta da ceset getirdilerdi sütüdyoya" diyince yok artık dedim.Cansız mankenlerden birini sarıp sarmalamışlar falan ölü hesabı."Ölü nasıl kefenlenir" konusu altında eğitici öğretici bilgiler verilmiş.Bu haftaki konu da "Cenazede takınmamız gereken tutum ve davranışlar"mış.

Nası da kaptırdım kendimi,izledim bi 10-15 dakika kadar.Az daha sms ile programa soru yolluyodum,o derece dahil oldum olaya.

Tabi sonra annemin "aaa dizi kaçtı bak görüyo musun?" diyip kanalı değiştirmesiyle kendime geldim.

O neydi lan öyle.Sanırsın yarın hepimiz ölücez.Tövbe tövbe.

Hiç yorum yok: