23 Aralık 2008 Salı

Hastaneden enstantaneler

Hastahane olması lazım gelmiyo mu lan?Hastane imiş.Google'dan baktım.Sürekli kullanılan bi kelime için bile kıllanıp "Acaba doğru mu yazdık lan?" diye kendimi sık sık sorguluyorum.Kendi dil bilgime güvenmiyorum yani "Sen ne anlarsın salak,google a bakıcam ben" diyorum.Neyse,konu bu değil.

Apar topar sürücü kursuna kayıt oldum bugün.Aslında tam yeri ve zamanı sürücü belgesi almanın.Ölü dönemdeyiz abi.Ne okul var ne iş.Askere gidene kadar tatilci gibi takılıcaz orda burda.Hem otomotiv okumuşuz,ehliyetsiz dolaşmak olur mu hiç.Olmaz tabi.Gaza geldik bi kere.Alıcaz ehliyeti geçicez direksiyona.

Adli sicil kaydı ve sağlık raporu istedi beyefendiler.Adli sicil kaydı neden gerekliydi bilmiyorum ama sağlık raporunun gerekli olduğuna inandığım için hiç söylenmeden tuttum hastanenin yolunu.Malumunuz küçük yerde yaşıyoruz.Hastaneye gelen hastalar 60 yaş üstü amcalar teyzeler diyicem ama onlar bile bunların yanında genç kalır..Çok yaşlıydı ortam."Amma yaşlı insan varmış olum yer kürede" "Hastanede bekleyen insanların yaş ortalaması 80 dan aşağı ise şu baş hekime veririm şerefsizim" gibi saçma salak düşünürken sıranın bana yaklaştığını farkettim.

Sırası gelen hastaların isimlerinin bulunduğu bir monitör vardı doktor odasının girişinde.Ortamın yaş ortalamasına göre aşırı teknolojik bi cihaz olmuş.Ama yinede hastaneye gide gele alışmış yaşlılar.

"Sıra bana geliyo,monitörde ismim görünücek lan" diye düşünürken o da ne! "MURAT INR" Bu da ne lan demeye kalmadan doktorun yanındaki hemşire "Muraaat beeeeeey" diye bağırdı.Bi monitöre bi bağıran hemşireye baktım.Kadın hala bağırıyor."Sıs lan boşarım dalağını,zaten adımı yanlış yazmışsınız" diyip saldırasım geldi kadına.(Tam şu satırları yazarken aklıma ultraSeyfo geliyor,şafak kaçta askerim?)

"Murat bey ayakta mı uyuyorsunuz" dedi hemşire."Yo uyumuyorum ama adımı yanlış yazmışsınız ona baktım" dedim.Doktor atladı oradan.90lı yılların başında kaset çıkartmış ama tutulmamış bi sanatçı tipi vardı doktorun.Saçları uzun,kot dar,ayakta botlar falan.Neyse.O sıra "Murat Inr nedir lan,alaman mıyız amına koyim,Çınar'ı Inr diye yazmışlar öküzler" diye içimden söylenirken doktor ve hemşire tek pas yapıyordu kendi arasında.Hemşireler doktorlara hep yazıyomuş derlerdi de inanmazdım.Karı ciddi ciddi yazılıyodu bu rockcıdan bozma doktora.

Kendisinin de ehliyeti 1-2 sene önce aldığını,aslında renk körü olduğunu ama çaktırmadığını,ehliyet alınırken daha ayrıntılı bi sağlık incelemesi gerektiğini anlattı.Hemşire de ağzının suyu aka aka dinledi.Herif sanki benim rapora imza atmıyo da nikah defterine imza atıyodu.Hemşire fena kaptırmıştı.Kıskandım lan.Hemşire neden bana neden şuna buna değilde bu skik doktora yavşıyodu? Tıp camiasının bu denli sevişmesini hazmedemedim.Aldım raporumu çıktım.

Çok da uzun olmuş lan yazı.Okumayın.

Ben bi kaç ay yada yıl sonra okuyup "ehe ehe bak lan zamanında neler olmuş mınakii" demek için yazıyorum.

Hiç yorum yok: