29 Aralık 2008 Pazartesi

Home Alone Olayı - 1

Ev halkı komple İstanbul'da.Peder beyin sağlık sorunları sebebiyle.Evde tek kaldım uzun bi zaman sonunda.Aburcubur tüketmeyi özlemişim.İlk o özlemimi gidereyim dedim.Pide-lahmacun türevi bişeyler aldım yedim.Arkadaşım Murat ile beraber tabi.O da işsiz güçsüz şu aralar.Takılabileceğim tek şahsiyet o.

Bütün günü evde pc başında oyalanarak boş boş geçirdim.TV seyrettim,msn de birileriyle konuşayım zaman ölsün istedim,muattab bulamadım.Üzüldüm.

Akşam Murat mesaj attı."Gel playstation yapalım" diye.Günlerdir oynuyoruz günlerdir aynı senaryo.Ben Inter o Barça.Hep yeniyorum.Hep de hırs yapıyo,hiç yılmıyo pezevenk.E bıktık be Muratcım.Yeter.

"2 bira al içeriz evde,sıcak sıcak takılalım dışarısı çok soğuk" dedim.Aldı geldi biraları.Salak salak bira içtik.İçtiğim en yavan biraydı.Tuzlu fıstık bile dandik geldi be.Neyse pc yi açtık Murat'ın Cem Yılmaz aşkı depreşti.Açtık onu seyrettik 3 saat.

Tam "bitiyo lan gitsede bi otsbir çekip uyusam" diye düşünürken deprem oldu.Hafif sallandık.Murat tırstı."Ben gideyim abi nolur nolmaz" dedi.Nolur lan en fazla bina yıkılır ölürüz.Kendi evinde ölmekle bizde ölmek arasında ne fark var.Aman neyse.

Yine yalnız kaldım.Soba söndü sönücek.Hava fena soğuk.Deviricem götü uyuycam.

Hiç yorum yok: