1 Ocak 2009 Perşembe

Yeni Yıl

Tarih yazmaz şu bünyenin deli gibi eğlenerek yeni yıla girdiğini.Hep mi monoton,hep mi yanlız geçer bu 31 Aralık günleri.Geçtiğimiz yıl başını odama kapanıp Emisyon çalışarak geçirdiğimi hatırlıyorum.E ondan önceki yılbaşına ne demeli? Onda da otogarın karşısındaki çorbacıda çorba içiyodum.

Ama bu yıl başı hepsini arattı sanki.Geçtiğimiz 2-3 yılbaşı gecesini en azından 3-4 ev arkadaşı ile paylaşarak-paslaşarak geçiriyordum.Ama ders çalışarak ama sağda solda sürterek.Bi birlik sözkonusuydu en azından lan.Bu sene hepten bireysele bağladık yılbaşı işini.Manitayı zaten geçtik,arkadaşlar da birer bahane uydurup kaçtı,aile de Konstantiniye'ye tüydü.(Konstantiniye yazmamda art niyet armayın,kafam güzelken yazabilicek miyim diye merak ettim,Konstantiniye,Konstantiniye..Evet yazabiliyorum)

Yılbaşı aksiyonunı 3 tombul şişeyle 1 liralık kabak çekirdeğine bağlamıştım.Son fırtı da çektim.Uyuyayım bari.

Hiç yorum yok: