6 Mart 2009 Cuma

Haykırış

Başlık 80 sonrası protest türk filmi adı gibi oldu lan,neyse konuma geleyim.Siklenmiyorum sayın blog.İnsanlar umursamıyor lan beni.Takılabilirite potansiyeli olanlar bu potansiyellerini başkaları ile değerlendirmeyi seçiyor.Şu boş dönemimde gezicek tozucak insan bulamıyorum.Muhabbet edicek 2 lafın belini kırıcak adam yok.Maç oynamadan küme düşüyorum lan resmen.Böyle sikik sikik insanlar olur ya msn de ne selam ne sabah,günün birinde lazım olmuştur eklemişsindir kalmıştır öyle.İşte o insanlara bulaşır oldum,o derece düşürdüm çıtayı.Sanalda bile durum bu iken reel yaşantı bombok oluyo haliyle.Zaten seçim bokuna herkes parti derdine düşmüş.Takılacak alternatif adam bulamaz olduk,kahveler cafeler fln zaten girilicek gibi değil.Asosyale bağladık bünyeyi.

Başlık ile yazı uymamış lan şimdi farkettim.Neyse dursun.

Hiç yorum yok: