6 Mart 2009 Cuma

Kadından..

Ulan bu ara dişiler üzerinde incelemeleri çok sık yapar oldum.Ne ayağım lan ben? Sapık mıyım be bokum?

Neyse.Diyeceğim şudur ki bu dişi bünyelerin sağa sola saldırması her bişeyi yapabilir olması "Bakın bakın kadınımız da artık hedehödö yapabiliyor" durumları beni kıskançlıktan çatlatıyor.Çatlatıyordu.

Kadın sürücüler ilk türediğinde "Kadından şöför olmaz" klişesinin bayrağını taşıyan adamdım ben.Ama noldu?Kadın sürücü doldu her yer,sineye çektik.

"Hassiittir lan kadın futbol yorumcusu mu olur" dedik.Oldu.Belki erkek spor yazarları kadar ilgi ile dinlenmediler-okunmadılar ama bi şekilde spor yorumculuğu-yazarlığı olayına da salça oldular.

"Dişi blogger mı? Ahahahha gitsin kumda oynasın onlar" dedik,yine yanıldık sayın blog.Çatır çatır yazıyolar lan.Yıllar yılı futbol yazmış abilerim hayata dair 2 satır karalayamazken (tamam lan bende dahil) bu dişi bünyeler gelişine öyle güzel şutlar vuruyolar ki aklın hayalin durur.

Bir devrin battığı yerdir olum bu dişi blog yazarları.Yılların alışkanlığından vazgeçtim olum boru mu.Kadınların girişimlerine "Hadi lan kadından...." diye başlayıp önyargının dibine vurmak yok artık.Yok ama yine de ota boka salça olmasınlar reca ediyorum.Destekçileri değilim halen daha.Zaten hiç sevmem kadınların yediği her haltın arkasında duran körü körüne destekleyen adamları.

Neyse.

Hiç yorum yok: