18 Mayıs 2010 Salı

"Güneyde ufak bi sahil kasabasına yerleşip...."

Be salak sen zaten öyle bi kasabadan gelmedin mi bu sikko metropole? Bu tarz planlamalar bana bir adet Truva Turizm Esenler Otogar - Küçükkuyu bileti kadar uzakta. Alır giderim şerefsizim. O açıdan memuriyetinden bıkıp "Güneyde ufak bi sahil kasabasına yerleşicem,ufak bide bahçem olucak domates biber patlıcan falan..." diye hayal kuran metropol çalışanlarından biri de ben değilim! Benim her an gidebilme ihtimalim mevcut.Ev de var bahçe de var domates salatalık ne ararsan var ulan. Ben o memuriyetinden bıkıp güneye yerleşme hayalleri kuran heriflerden değilim! Değilim ulaaaaaan!

2 yorum:

Ömer dedi ki...

Ama ekmek yedigi yere ihanet edip Bursa'nin sampiyonluguna sevinen sensin.

DOYDUGUN YERIN TAKIMINI TUT ULAN! :D

GK dedi ki...

Çok çeşitli semtlerde yemek yiyorum oğlum ben, hangi, birini tutayım.