14 Mayıs 2010 Cuma

Mercan - Sana Değil Kardeşine

İlk duyduğumda "Vaaay ne şarkı lan,Türk popçular da yabancılar gibi şarkı yapmaya başladı" diyip sanki uluslararası platformda başarı elde edilmişcesine sevimiştim bu şarkı ile.Gel gelelim şarkının sözlerini iyice idrak edince ailevi sorunlara yol açabileceği endişesine kapıldım.


Söz gelimi yoluna emek harcadığım bir dişi bana "Sana değil kardeşine" dese önce şuurunu kontrol eder ciddi ise kafasına vururdum."kardeşine" dediğin Nihat ulan! 190cm boy 110 kg bi adamdan bahsediyosun salak dişi,kendine gel.Hem kardeş arasında ayrı gayrı olmaz her türlü harcarız seni!


Bu kısmını kişiselleştirmeden geçeyim sanatsal yaklaşayım dedim. Fakat ne mümkün.İlk etapta müptelası olacağım şarkı her yönden cortlamaya başladı.Müzik çalıntı imiş! Kreatiflikten yoksun Türk pop müzikçisi yine hevesimizi kursağımıza tıkadı.


"En azından karı güzel lan!" seviyelerine kadar indiğimizde de gördük ki karı aslında o kadar da güzel değil, yaşlı ve buruşukmuş.Boyutları da pek bi minimal imiş.

Her yönden hayal kırıklığı.


İzle-dinle hak vereceksin sayın okuyucu.(Vaaay ne acayip cümle oldu lan!)

Hiç yorum yok: