7 Haziran 2010 Pazartesi

Mezdeke ?


Dün bir arkadaşın düğünü münasebeti ile çokça oyun havalı, göbek atmalı, kıvırmalı ortamlarda bulundum. Bu sırada fonda çalan Mezdeke müziği beynimde çınladı. Bi kaç şey sayıcam. Eminim benim gibi bu dertten muzdarip arkadaşlar vardır. Söylemek istediğim şudur ki;

-Bu lanet Mezdeke şarkıları neden hala beynimden silinmemiş?
-Namaz surelerinden öte Arapçam olmamasına rağmen neden şarkıların tüm sözleri aklımda kalmış (en az 5 şarkıyı ezberimden söylerim,o derece)
-Neden hala bi yerde ufacık bi bölümünü duysam,sokak ev iş ayırmaksızın,geri kalan kısmına eşlik edebiliyorum. (Engelliyemiyorum lan kendimi)
-Kelli felli tribün adamlarıyız ama,neden en ufak Mezdeke şarkısında bünyeyi bozacak hal ve hareketler geliştirebiliyoruz.
-Ve neden evlerde Mezdeke kasedi olurdu ki,evimizde oryantal dansöz mü vardı sanki.

Anneler babalar; artık evdeki mezdeke kasetlerini atın, yok edin, dinlemeyin..Bir nesil sağlıksız yetişti sizin yüzünüzden.

Son olarak "Ya el yelil yelil yelil" diyorum

Hiç yorum yok: