21 Ağustos 2010 Cumartesi

Acı Gerçekler 4

-Mevsim değişiyor galiba. Şiddetli rüzgar var. 3-5 gün önceki gibi göt baş açık uyumayın canlarım. Sabah uyandığınızda içinizde bir dizel motor sesi duymak istemiyor iseniz kalın bişey ile örtün bünyenizi.

-Hakan Taşıyan Teoman'ın kuzeniymiş. 3 dk. ağzımı açık bıraktın Hakan Abi.

-Bayram tatili, deplasmanlar, arkadaşın düğün merasimi üst üste bindi ki en az harcama ile en fazla katılımı göstermem gerekiyor bu hadiselere.

-"Oruç başına vurmuş abi" derler ya bazı kişilere hakkaten herif öyle bir gerilir ki "hakkaten bişey vurmuş lan bu adama" dersin. Bende orucun böyle bir etkisi yok. Mallığıma mallık katıyor bildiğin bitki oluyorum lan oruçluyken. Allah günah yazmasın da ben fotosentez yapıyo olabilirim. Oruç bozuluyodur belkide. Neyse demem o ki oruçluyum diye bana tolerans tanımayın, yüklenin bi sikim olmaz.

-Sezen Aksu'yu seviyorum ama kürt açılımı ve en son referandum siki ile alakalı söylemleri çok itici geldi. Kraldan çok kralcı gibisin lan Sezen. Halbuki "Bir çağ yangını bu, bütün dünya günahkar" derken ben seni muhalif sandıydım. Yanılmışım.

-Birilerinin bloguna yazıp cevap beklerken içim içime sığmıyor lan! Sanki pc başında sınav sonucu bekliyorum anasını satim. Dikkate alınmaya, cevaplanmaya hasret kalmışım şerefsizim. Bloglara yazda gel kurbanın olam kurtar beni bu diyardan ne olur!

2 yorum:

db. dedi ki...

eheuheh bak ben cevap veriyorum yorumlarına =) bu arada hakkaten mi kuzenlermiş yok artık yahuu.sülalelerinde yelpaze baya genişmiş baksana ehueh

GK dedi ki...

hakkaten kuzenlermiş, ama bu bilgiyi iş saatleri esnasında ne yaparken edindim hala hatırlamıyorum. nası bi şuur kaybına uğradıysam hakan taşıyan yazıp aratmışım arama motorlarında.

neyse bi düet yaparlarsa dinleriz, enteresan olur.