19 Ağustos 2010 Perşembe

Ufak Talepler 3


-Burnumun tek deliğini kapatıp diğerinden sümük fırlatamadığım için bir yanım hep eksik kalacak

-Angelina Jolie'nin dudakları iki parmağımın arasına alıp çekmek istiyorum. "Ya olum çekme bak abime söylücem valla" diye tehdit etsin istiyorum sonrada. Liseden arkadaşınmışım gibi davran bana Angelina!

-Nadide Sultan'ın memeleri küçülmüş lan! Kendisinden bu konuda açıklama bekliyorum.

-Liverpool-Trabzonspor.. PES'de oynasan garibine gider be. İzleyip görücez

-BİM'de 1,5 TL'ye satılan, 4 adet baklavadan oluşan tatlı kutusunda sadece antep fıstıklı bulunsun istiyorum. Muhakkak diğerleri de güzel ama onun tadı ayrı be! Nolur lan BİM bunu da yap benim için.

-Çok alkollü bi anımı denk getirip arasanız çok acayip itiraflarım olur size. Telefonu ısırırsınız o derece. Aramazsanız sikime kadar o ayrı.

-Sabah farkettim ki "Aaaa Murat naber?" diye yaklaşan birine "Ay çıkaramadım kimdiniz acaba?" dememişim bu zamana dek. Birilerini unutacak kadar hayat mücadelesi, stres, unutkanlık yaşamamış bünyemiz. Bu yönden bakılırsa sikimiz taşağımıza denk imiş. Yahut unutacak kadar fazla sayıda insan tanımamışım. Neyse iyi böyle sayın eş dost akraba. Kadro güzel, bozmayalım.

2 yorum:

db. dedi ki...

Nadide Sultan evlenmiş bi ara.Kocası arkadaşlarına rezil olmasın diye göğüslerini küçülttürmüş. ehueh

GK dedi ki...

vay be henüz öğrendim, bir devrin battığı yer olmuş öyleyse..