13 Ekim 2010 Çarşamba

Acı Gerçekler 8

-Patronum bi telefon ile altına sıfır bir Volkswagen çekti. Bu sabah Avea'dan mesaj aldım. Avealı oluşumun 2.yılı şerefine bugün tüm Avealılarla bedava konuşabilirmişim. Çok kişiyi aradım. Arabayı parayı pulu geçtim, "Gel lan bi görüşelim, çay içeriz" bile diyen olmadı... Telefon var telefon var...

-KYK'ya hala 1990 TL borcum var.

-Hakan Taşıyan dinlemeye başlayan bir insana şevkat gösterin, kaçmayın ondan, soyutlamayın. "Gelin olduğun geceee"

-Dış piyasam zaten durgundu da bu ara iç piyasa da durgun. Yaşantımıza Acı Gerçekler bile girmiyor artık. Azerbaycan'a yenildi Milli Takım. Belki o biraz acıdır.

-Ben insan değil miyim? Hani sen benimdin? Neyleyim sen yoksan eğer? Hangimiz sevmedik? Terketmek ne kadar kolay? Bende bu dağların nesine geldim? Neden geldik İstanbul'a?

Hiç yorum yok: