23 Aralık 2010 Perşembe

Yine Kafalar Karışık

"Yine Kafalar Karışık" Adlı Single Çalışmamın Albüm Kapağı


Ruh halimi merak etmiyorsunuz değil mi? Zaten ruh halimden bahsetmiyorum bu yazıda müsterih olun.

"Neyden bahsedicen lan yine" diyenler de şöyle ayrılsın bi kenara onlarla sonra ilgilenicem.

"Noldu olm bi derdin mi var" diyenleri de samimi bulmuyorum. Soruyosunuz dinlemiyosunuz lan.

"Ohooo dellenmiş bu yine" diyenlere de "Dellenmek ne lan? Delirmektir o" diyorum. Ayrıca niye delireyim, şuurum gayet açık.

Delirmek değil de manyaklıkla ilgili bi konu var. Bu döneme dek bana "Manyaksın" diyenlere hiç "Nası konuşuyon sen ya ağzınburnunkırarımanokodumn" diye girişmişliğim yok. Kabul ederim manyaklığı. Ama bre ipneler gülüyosunuz, eğlendiriyorum sizi sonra "Manyaksın".
Asıl sen manyaksın! Bu mu olum karşılığım benim, "manyaksın".. Ulan derliycem bütün yazılarımı, bi kitap çıkarıcam, bi gözlük, bi fular, bi de alışveriş merkezinde imza günü çakıcam. Siz de yakınlarım olarak toplanıp bi J9'a doluşursunuz gelip karşıma "manyaksın" der gidersiniz... Eller kadir kıymet bilmiyor anne!

"Dur bi sakinleş motorun soğusun" diyen abi. Haklısın abi.

-Ayyy! Ödüm patladı... Siz napıyosunuz lan burda?
-Abi bize bekle dediydin
-Lan dağılın mınakodumun delileri.

Hiç yorum yok: