31 Ocak 2011 Pazartesi

Impreza'lı Amcanın Dramı



Yer; Maslak Metro çıkışında servis ya da pahalı jip beklenen durak

Tarih; 28.01.2011

Saat:18.45

Trafik sıkışık oluyor zaten o kodumun yerinde, çok kurumsal bi semt ya Maslak, kati suretle toplu taşıma kullanmıyor şirket insanları. Her birine haşin ve bıyıklı birer şöförü bulunan beyaz servis aracı düşüyor sanki.

Adı otobüs durağı buranın ama, herkes ya X5'le gelecek erkek arkadaşını bekliyor ya bulduğu ilk taksiye atlayıveriyor ya da Mercedes servislerle ellerde notebook evlerine gidiyor. Zaten beklediğim 25A da katiyen gelemiyor, görünmüyor 4.Levent ufuklarında..

Ucu hafif ıslanmış çoraplarla üşüyerek beklerken bir amca tam da durağın önünde duruyor. Ama altında kırmızı renkli altın sarısı jantlı abartılı spoilerı olan bir Subaru Impreza ile..

Ulan kart zamparaya bak, Impreza ile manita avına çıkmış ama aradığı bıyıklı ablalar için saat çok erken. "40'ından sonra azanı teneşir paklar hacı emmi"..

Fakat bi terslik var hadisede. Amca durağın önünde durdu gidemiyor. Basıyor gaza, bağırttırıyor caaanım Impreza'nın motorunu da santim ilerleyemiyor.

45 dakikadır her karışını tavaf ettiğim durağın hakimi, ev sahibi moduna girmişim. Kapısının önüne park edilmiş mekan sahibi gibi "Hoooouu hacı amca noluyo yürüsene yaa" diyiveriyorum.

Amcanın ilk bakışı "Kolaysa sen kaldır mına kodumun cihazını" mesajını çok net veriyor.

Arkada bir kuyruk ki sormayın. Korna küfür kıyamet.. Gerçi acımıyorum ipnelere, bekleyenlerin hepsi ya Sarıyer'e Tarabya'ya rakı-balık yapmaya ya da İstinye'de pompaya gidiyor (Ya da bunlar sırf benim ipneliğim de olabilir)

"İtelim mi amca" diyorum. "Çalışan bir otomobili neden itelim ki?" diyor iç ses. Bir de bu işin eğitimini aldın sen diil mi? Kafama sıçayım.

"Yok yeğen yok" diyor hacı amca. "Benim oğlanın araba bu kaldıramıyom devriyajı çok sert balatayı yedi zaaar"...

Zorla kaldırdığı Impreza'nın arkasından "Devriyaj değil lan debriyaj debriyaaaj" diyecek oluyorum.

Oğlanın da Impreza sahibiyse sen de arkanda dizilen burjivalardansın hacı amca kusura bakma. Halbuki Kartal SLX ne de güzel yakışırdı sana..

Gel 25A geeeeel!

Hiç yorum yok: