4 Ekim 2011 Salı

Rock'n Coke 2005 - Orada Gibiydik




-Efendim hoşgeldiniz rezervasyonunuz var mıydı?
-Efendim mi? Lord muyuz amınakoduğum "ağbi" desen bi yerin mi eksilir?
-Ama efendim yani üslup olarak...
-Sus yarağım sus, önlerde yer var mı?
-Sanırım yok valla
-Ba hemen moda girdi valla falan demeye başladı. Neyse gel lan yardıralım gidelim buluruz orda iki götlük yer
-Ama bi saniye...
-Lan sust!




-Abi "ben sizi her türlü sokarım içeri" dediğin bu muydu yani?
-Sokmadım mı olum daha ne istiyonuz lan?
-Abi gasp ettin resmen görevlileri, biz de kapıda adamın var, barmen arkadaşın, işletmeci yeğenin falan sandıydık
-Size yaranılmaz şerefsizim yaranılmaz lan, beğenmiyosanız siktirin gidin


"Beğenmiyosan siktir git!! Yeeaa!!"


-Bak şapkalı da aynını diyo
-Abi Ceza o repçi
-Heee o bu mu lan Ceza ceza diye diye kafa siktiğiniz. Kime dedi peki onu salladı öyle ortaya ama bize mi dedi lan yoksa öyle yaldır yaldır geldik diye.
-Abi arkadan haraket el kol falan şeyettilerse ona kızmıştır, bunlar hep böyle abi atarın giderin bini bi para, küfür kıyamet gırla...
-Valla mı lan? Takdir ettim şapkalı, aynen devam!!(bağırarak)... Yanmıyo mu lan o kalın şeyin içinde?


"Şimdi bas yooouu haydi bas yooouu"

Hiç yorum yok: