7 Şubat 2012 Salı

Hayat Normale Döndü?

A-Acayip kar geliyormuş, meteoroloji onu, bunu, seni, beni uyarmış. Belediyemiz her sokağa tuz serperekten hayatı normal seyrinde devam ettirmek için çaba gösterecekmiş.

Kar yağacak ve bizim hayatımız sekteye uğrayacak.

Kar yağacak ve hayatımız normalden anormale dönecek.

İyi de kar yağmur fırtına atmosferin yeni bi numarası değil ki. Yaşamın kaynağı zaten bu tabiat olayları. Hayat insanların hunharca çalışıp tüketmesi ve koşturmak sureti ile ömürlerini geçiştirmesi değil. Hayat internetin fiberoptik kablosu değil, 2.köprü değil, aksayan metro değil, bozulan kombi değil.

Hayat bizi o "Geliyor!" diye korkuttukları şeyin ta kendisi.


.

5 yorum:

Missbone dedi ki...

Yine de bunu anormal gösterecek derecede becerikli oldukları için madalya takmamız şart.:)

Jove dedi ki...

geliyor diye korkuttukları şey zaten kar mar değil mi olm yine aynı yere çıkmıyo mu. ben mi malım anlamadım alksjdf

GK dedi ki...

ya kar geliyor eyvallah gelsin buyursun da insanları medyadan ve internetten korkutma işini anlamıyorum. korkuttukları karın kendisi değil, "yollar kapanacak evde mahsur kalacaksınız işleriniz aksayacak aha arabanıza biri kayaraktan çarptı gitti caanım mini kupır görüyon mu" şeklinde manüplasyonları. lan kar bu kar milyon senedir yağıyor zaten yollar yıllardır kapanıyor doğuda millet aylarca kar etkisinde kalıyor. ama bi şekilde yaşam sürüyor, insanlar aslında biyolojik olarak buna adapteler ama o kadar fazla harici şeye bağlıyız ki yetkililer bizi o şeylerin sekteye uğrayacağı bahanesi ile sindiriyorlar. akabinde de "bakın yollar kapanıyordu ama biz açtık" tavrı ile kendi reklamlarını yapıyorlar.

sıkıntı bu.

keşke bunları yazıda yazsaymışım tabi, kafama sçım.çok dalgınım bu ara biliyon mu?

Jove dedi ki...

yazdım yazdım yazdım internet gitti kafamı koparıcam su an.

keşke boyle yazsaymışsın yazman gereken cumleler bunlarmış falan demiştim sanırım. ay sinir oldum su an kendi kendime trıbe gırıcem.

GK dedi ki...

sakin ol padroni.