25 Nisan 2012 Çarşamba

Ofis Camı

Az evvel ofisin camında kendime baktım, kasap sahibi gibiyim ulan tövbe estağfirullah böyle hakkaten odun gibi adamım... Ama içimde kopan fırtınaları bir bilseniz... Yok hayır içimde kopan fırtına falan da yok. Arada bi midem kıyılıyo ama onda da pek fikri bir gelişim kaydedemiyorum. Gidip ekmek içi yiyorum geçiyor. Yani dışardan kalasım (kalas-ım) ama özünde çok ince ruhlu, kreatif, zeki falan da değilim. Sağlıklı bir insan irisiyim. Yine kendimi tanıttım ve geçiyorum konuya.

Geçen hafta Çanakkale'de idim. Gittiğimi haber alan bir grup tanıdık beni 2 günlük tatil süresince taciz etti. Zırt pırt aradılar, sürekli bi faaliyete organizasyona takılmacaya çağırıldım. Bi kısmına gidemedim bir kısmına söyleyecek yalan bulamadığım için mecburen dahil oldum.

"3.gününde sıkılacağınızı hiç özlemeyin daha iyi" dedim. Şaka sanıp güldüler.

Beni özlemeyin diyorum ama insanlar her dönüşümde sanki bi bok vaad ediyormuşum gibi beni bekliyorlar. Yok arkadaşım ben geldim işte bildiğin Murat, çantamda da kirli donlar atletler falan var. Senlik bişey yine yok yani. Çok acayip hikayeler anlatırım diye bekliyorsun biliyorum, belki manita yapmışımdır ondan konu açarım falan dimi? Öyle bişey yok bebeğim burada da aynıyım ben, mazbut adamım evde yemek yiyip dizi izleyen insanım.

Bu bir sorun mu bilemiyorum ama ben yalnız takılmaya fena alışmışım. Eski adet olarak minimum 5 kişi dolaşan gruplarla takılırken şimdi 2 kişiyle yan yana yürüyemiyorum. Cidden yürüyemiyorum olum; 3 ya da daha fazla kişi isek dikkat edin ben ya sağ açığınızdan yürürüm ya da arkanızdan. Bodyguard gibi geziyorum etrafınızda konuya dahil olmadan size odaklanıyorum etrafı kesiyorum falan. Bu güzel bişey değil.

Ayrıca tatil süresince hep sahilde dolaşıp kafa dinlemeyi planlamıştım. Yine sahilde dolaştık ama barçadan messiden falan konuştuk 4-5 adam. Hiç hoş olmadı. Güzelim manzararnın içine edildi.

Neyse odadaki hayvanlar aleminden falan da bahsedicektim de zaten hep yazdığım şeyler sıkılırsınız diye girmiyorum hiç, değişik bişey yok bu aralar.

Montu attım hırkaya döndüm olanı biteni hepsi bu kadar. 




Hiç yorum yok: