22 Mayıs 2012 Salı

Arabeskin Terbiye Ettiği Bünyeler

Ulan şimdi düşününce aileden eşten dostan akrabadan sağlam bi darbe yemedik ha şu zamana kadar.  Bi kazıklanma, bi dolandırılma, bi kumpasa gelme de olmadı. Sevip terkedilme sevip aldatılma, lan hepsini geç sevip reddedilme acısını yaşayamadım insan gibi be.

Çocukluğumun 10 senesi Emrah'a İbo'ya Aynalı Tahir'e yapılan yalnışları izlemekle geçti. Gelgelelim birinde de kendimizi bulamadık "Ah bak aynı benle 6-B'deki Pelini anlatıyo lan aynısı " dedirtmediniz şerefsizler.

Seeeeen şereeeefsiiiiiiz şereeeefsiiiiiiiiz .... Olum şöyle slaytlı bi klip ekletmediniz insana ağız tadıyla.

 


Hep ibret aldık da ondan olabilir ya, ben şahsen çok ders çıkarmışımdır bu tarz şarkılı filmlerden. İbo'nun "Canım Dediklerim" şarkısını mesela alıcan başucu eseri diye saklıycan, telefonuna melodi yapıcan. Adam direkt ülkemizdeki beşeri ipnelikleri müzikal olarak izah etmiş. Ama dedim ya bize bi faydası dokunmadı. Anca dinleyip test çözdük oda topladık amk.


Bi yanım eksik kaldı harbiden, ne varoşluğumdan bi bok anladım ne dinlediğim arabeskten. Aşk acısı çekmeden Müslümüydü Ferdisiydi Orhanıydı İbosuydu Erkalıydı Taşıyanıydı ezberledim bi yandan, bi yandan da entellektüelite yeşillendi küçük yoğurt kabında yetişen fasülye gibi... Bu çocukluk bu gençlik lapa pilav gibi oldu lan. Atsan atamıyosun yiyosun işte, pirinç pahalı.




2 yorum:

ismail dedi ki...

Bünyelere antibiyotik etkisi yapan blog teşekkürler.

GK dedi ki...

eyvallah, alkolle tüketmeyiniz.