20 Mayıs 2012 Pazar

Çekyat Üzerine

Odaya bi çekyat daha attım. Hayatım değişmedi. Oda daraldı sadece. Neyseki altına sikimsonik ve kategorize olmayan giyisilerimi koyabileceğim. Koymadan evvel Çalgı Çengi filmindeki o öldüğü sanılan kamil gibi çekyatın alt kısmına girebilecek miyim diye merak ettim. Girdim ama kapak kapanmadı, kilodan mı boydan mı diye düşündüm çekyatın içinde. Sonra tüm bunları biri görüyorsa yahut kayıda alınıyorsa belki.. Nasıl izah ederim lan, şu hareketlere bak. Ezan okundu. "Tanrı bunların hesabını sorar elbet" dedim çekyattan çıktım.

Çalgı Çengi Tek Part İzle

Yalnız insanların abukluklarını kayıt altına alıp ibreti alem olsun deyü bir birliktelik içindeki tüm insanlara gösterme imkanım olsaydı keşke. Mesela ayna karşısında girilen tripleri Tarantino'ya göstersem kim bilir ne manyakları keşfedip filmlerinde oynatabilir. Bu konu üzerine düşünüp bir yandan da aynada kendimi bi kaç duyguya sokmaya çalıştım. Üzüntü mesela üzülmüş gibi yapıyorum lan ne kadar çirkin. Bir de normal üzülmeye çalışıyorum hani gerçekten üzülünce nasılım diye. O daha da bombok. Sonra gülüyorum. Sik gibi bi gülüş. Bundan sonra ağzımı ve bilumum uzuvlarımı kapatarak güleceğim kamuya açık alanlarda. "Demek ki o karizma çocuklar böyle ayna karşısında en doğru mimik hangisiyse seçip karıya kıza öyle görünüyorlar" gibi bi tespit yaptım ama doğruluğunu kanıtlayamadım. En şekilli en ortamlardan karı kaldıran arkadaşım kimse bulup sorucam kendisine. Bu doğru olabilir.

(Resim temsilidir)

Sonra sahile indim. Manzarayı bilen bilir. Boğazlı, kaleli, ormanlı falan acayip bi manzara var bizim semtte. İskelede millet fotograf çekiliyor. Fotograf çeken şakalaşan gülen eğlenen bi grup insan içinde bir hanımablayı yarı ünlü birine benzettim. Yani ününün dozunu şöyle izah edeyim, misal Kara Melek vardı ya, bugün onu yolda görsen ne kadar ünlü olduğunu hissedersin işte bu da o kadar ünlü. Lan o muydu değilmiydi derken boğazıydı martısıydı deniziydi siktir edip 2 saat boyunca o grubun fotograf aksiyonlarını izledim arkadaş. Hayvan gibi de eğlendi orospuçocukları. Kalkıp giderlerken baktım ki o karı o karı değilmiş. 2 saat izlediğime de değmedi.Sinirlenip eve döndüm.

Fakat çekyat iyi oldu.

Hiç yorum yok: