15 Mayıs 2012 Salı

Yaza Giriş Buhranı ve Toplum


"Mevsimlik yazı" diye birşey yok biliyorum. Edebi bi akım makım araştırdım baktım harbiden yok. Bir tek galeyana gelen ayran gönüllü şairlerin yazlık şiirleri var onlar da sayılmaz zaten. Ama o insan bünyesi ki hava 5 santigrat derece ısındı diye odasında yorgana sarılmış uyur vaziyetten bir anda jölelenip sahilde manita arayabiliyor,benim de gaza gelip yazı yazmam çok tuhaf karşılanmasın şurada. Kınamayın dostlarım.

Yaz mevsiminin geldiğini Star'dan başka kanalda yayınlanmayan Zampara Seyfettin filmi ile anlayan adamlar olarak biz hala evdeyiz. Yaz henüz gelmedi, zira Star hala bu filmi yayınlamadı. "YAZLIĞA GİDİYOR ZONTA DONDURMASI ELİİİNDE!!" demedi Grup Vitamin. Kalın kalın halıları kaldırmadı anneler. Nası bi kış geçirdiysek amk ayaklarımın dibine koyduğum elektrikli sobayı bile kaldıramıyorum göt korkusundan. Ama yaz bi şekil gelecek. Herkes terleyen koltukaltlarına rağmen bişeyler yapmak hevesi ile sokaklara dökülecek. Cafelere barlara doğumgünlerine davetler alınacak falan filan



Ben bunlardan pek hoşlanmıyorum. Sabah kalkıp anne söylenmesi eşliğinde kahvaltı yapmak istiyorum. Akabinde bol erikli kirazlı falan televizyon seansı. TV izlerken uyuyup kalıyorsun bi uyanıyorsun hala gündüz ulan. Ne güzel amk gün bitmiyor daha ne istiyorsunuz oturun evde devam edin tv izlemeye kitap okumaya müzik dinlemeye. Berkcan'ın Merve'nin mevsimsel ve hormonal aforizmalarını çekmeye ne lüzum var? Hem de skimsonik sandalyeli kafelerde. Götünüz terleyecek o tahta sandalyelerde, zebra götü gibi çizgi çizgi olucak poponuz, pişik olucaksınız!

Hem evde çekici olmayan adam cafede de olmuyor olum. Olmuyorsa olmuyordur zorlamayın. Öyle mekanın en ateşli karısından başlayıp paçozlara doğru "bu da olur ya" diye çıtayı düşürecekseniz hiç gerek yok. Evde oturun ama hedefiniz Adriana Lima olsun daha iyi.

Sosyallik bir ihtiyaç değil insan topluluklarına hakim olmuş bir tabudur canlarım. Bu ipne insan kümelerinin gazına ve oyununa gelmeyin. Ha illa birilerine sarıcam diyosanız akşama doğru mahalle maçları olur, onları kovalayın. Top oynayan bebelere takılın falan.

Benden şimdilik bu kadar. Panda'nın kiloluk dondurmasından aldım, abanıyorum.

Saygılarımla

2 yorum:

ebruhu. dedi ki...

"Yaz mevsiminin geldiğini Star'dan başka kanalda yayınlanmayan Zampara Seyfettin filmi ile anlayan adamlar olarak biz hala evdeyiz."

Biz. Vallahi gözümden yaş aktı.

GK dedi ki...

eyvallah, hala evdeyiz :)