25 Ekim 2010 Pazartesi

Acı Gerçekler 9

-Beslenme saatinde ekmek arası yumurta yiyen çocuk... Özledim lan seni.

-Hem babadan zengin, hem entellektüel, hem de orospu çocuğu olunca konuşması bi değişik oluyor insanın farkındaysanız. Türkçe'yi sert ünsüzlerden ayrı ve "jjjj" leyerek konuşan adamlar görüyorum. (Örn; NTV'de hava durumunu sunan herif) Sen hava durumcu ve onun gibi konuşanlar; önce o ceketlerinizdeki ne sikim olduğu belli olmayan armayı sonra o kancık dilinizi sikerim ayık olun!

-Energizer piller vardı lan noldu onlara?

-Fuar ortamı yine bozdu senkronumu. Kulak memesi kıvamından ayak tarak kemiği kıvamına gelmeliyim. Derhal "Dün oynanan olaylı karşılaşma da..." ortamlarında yer almalıyım.

-Kilo aldım alıyorum alacağım.

-Çarşamba İBB ile kupa maçımız var, muhtemelen Olimpiyat'ta. 15.000 kişilik stadta çok yanlızlık çektim, 80.000 kişilik stadta nası çekerim bilemiyorum.

-Son olarak "Bi gün içip içip hepinizin amına koyucam"

Hiç yorum yok: