20 Ekim 2010 Çarşamba

Olmuş mu?

Olmuş mu?

Olmamış .mınıskim olmamış. Bana hiçbir tekstil ürünü yakışmıyor sevgili okurlar.

Kapitalist güçlerin organize ettiği, babadan zengin orospu evlatlarının, içinde sikişmek için kullandıkları deniz araçlarının alındığı satıldığı teşhir edildiği “Bakın lan milyondolarlık yatta mala vuruyorum” mesajlarının Ece Erken’in programına gelen fakslar gibi uzayıp gittiği bir yat-bot-sandal vs fuarında “makine satan kişi” pozisyonunda görev aldım bugün.

Bu tarz organizasyonlarda giyim-kuşam standardı kafadan “Takım Elbise” dir. Bana da bu standarda ulaşmam gerektiği söylendi. Ayağımdaki 60 liralık lottoları çıkarıp iskarpini giydim “Yetmez, bacağı ortadan dikine yaran ütü izini, donu belli eden çizgiyi kısacası o götte kumaş pantolonu görmeliyiz” dendi. Ona da eyvallah dedim. Gömlek? Onu zaten evvelinden kabul etmiştim. Kravat hususunda diretmediler. Daha önce bi kaç kez takarken gördüler sanırım, "Bu görsel felakete bi kere daha tahammül edemeyiz" diye düşündüler heralde.

Takım elbise giyer duruma geldiğimde aynadaki şey ben değildim. “Sen nesin ki lan zaten” diye soran ağabeylerime ablalarıma teşekkür ediyorum. Ben neydim ki lan zaten diye aynada gömlek yakasına göt cebine baka baka düşündüm. “Göbek çıktı hacı gömleği giyince, bi kazak giyeyim” dedim. Kazak buldum. Bu sefer de tarih hocası gibi oldum iyi mi? Yani kodumun kıyafeti hiçbir suretle üstümde diğer insanlarda durduğu gibi durmuyordu. Üzerimde “Bana yakıştı” diyebileceğim bi tek çoraplar vardı. Onların da başparmak yerlerinden iplik çıkmış. Netice olarak üzerimde “giyilmiş” değil de “atılmış” gibi duran takım elbise ile devler arenasına sürülmüş bulundum. Gün boyunca kaç kişi “hay tipini skim bu ne be” dedi, kaç kişi umursamadı bilemiyorum ama çirkindim o kesin. “Ne giyince yakışıyodu lan bana” diye düşündüm. “En kötü ihtmalle bir forma ile en azından tribün çocuğu gibi görünüyorumdur, o bile yeter lan” diye Ama bu kısa saç parlak sakalsız surat ile ne kadar tribün çocuğu görünebilirdim ki? Gözümün önüne kot-tshirt ten pijama takımına, don-atlet e kadar tüm giyisi kombinasyonları geldi. Hiç biri bana yakışmıyor ağabeylerim. Çok mu şekilsizim çok mu tarzsızım ne oldu bana, millet şeklini şemalini stilini yıllar evvel oturtmuşken ben hala “Gömleği içine soksam mı lan?” hesaplarındayım. Soksan ne olur gerizeklı yakışmıyor ki. Götüne sok istersen o gömleği, ne fayda?

Benim de derdim budur.

Hiç yorum yok: