16 Ekim 2010 Cumartesi

Ergenliğimin Katilisin BBG

Sıradan bir iş çıkışında yine Maslak Metro civarında bol götlü bir Beşiktaş-Sarıyer minibüsüne denk gelirim eve gider dünden kalma şiveps mandalinayı içerim diye düşünürken boş bir minibüs belirdi ufukta. Pek rastlanan bi durum olmadığı için bekledim acaba duracak mı diye. Durdu. Bindim. Paramı uzattım arka 4lüye doğru yönelirken tanıdık bir yüz, aha! BBG evinin abla misyonlu sarışın mature yengesi Hülya! Yanında da kendisinin 20 yıl sonraki halini before/after şeklinde sergileyen anası vardı. Diğer koltuklar dolu olduğundan, ve artık o tarafa doğru yönelmişken sike sike oturdum yanlarına. Pek bi yaşlanmış ablamız, eski hallerinden eser kalmamış. Hem yüzü eskitmiş hem bünyeyi. Nasıl eskittiği ile ilgili yorumu size bırakıyorum. Yol boyunca paso telefonla konuştu, fransız sokağında bi ev tutmuş tam sanatçı eviymiş mutfağı salonu şahaneymiş vs vs. Zaten bi süre sonra dinlemeyi bırakıp maziye daldım…
Ne günleri be. Sene 2001 olmalı. BBG evine kitlenmiştik ailecek. Bir tek peder bey “Kapatın lan bu munakoduklarımı mı izliycez sabah akşam” diyerek popüler kültür programlarına tepki veriyordu. Cem Yılmaz ekolünden Eray, jigolo şekilli Melih, elinde gitarla Tarık, manken Esra, sarışın civciv Hülya… Memlekette büyük sansasyon yaratmıştı, herkes tv ye kitleniyordu bu program başladığında. Kim kime salladı, kim kime aşık, yemek kavgası, bulaşık davası vs vs Bir de herkes bi yarışmacının fanatiği olmuştu. Bende Eraycıydım mesela. Sınıftaki kızların alayı Melihciydi. Bu Hülya’da Melih’in arkasında dururdu hep, biz de ipnelik arardık ardına “Bu Melih Hülya’ya çakıyodur lan kesin” diye ama o kadar kameralı ortamda nası çakıyodur açıklamasını yapabilen yoktu.

Amma boş şeylerle meşgul edilmişiz ulan, şu BBG dediğin yarışma bugünün evlendirme programlarına tekabül ediyor aslında izleyici kitlesi olarak. Taze boka konan sinek misali herkes izliyordu, gazı kaçtı o ayrı mevzu.

Tam bunları düşünürken Hülya Hanım Sarıyer’de inmek üzere kalktı. Hayvan gibi bir çantaları vardı ve minibüsten indirmeleri pek mümkün değildi. Beklediğim gibi “Şunu indirebilir miyiz yaa lütfen” dedi. “Eraycıyım lan ben!” diyesim geldi ama diyemedim. "Tabi ne demek dedim" indirdim… BBG… Ne acayipti lan.

Not: Pozlara bakın Allah aşkına, fantezi müzik sanatçısı sanki pezevenkler.

Hiç yorum yok: